If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
В нета инфо бол... точно па ти нито език нито компютърни умения ти липсват....
Ми знам ли пише pour point -36
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
То езика и компютрите особено ще ми помогнат да разбера ДВГ и свойства и поведения на машинни масла
Тая точка на стичане какво трябва да значи, че на -37 маслото преминава в твърдо състояние или че става прекалено гъсто за да го вдигне помпата?
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
То езика и компютрите особено ще ми помогнат да разбера ДВГ и свойства и поведения на машинни масла
Тая точка на стичане какво трябва да значи, че на -37 маслото преминава в твърдо състояние или че става прекалено гъсто за да го вдигне помпата?
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Нищо не разбрах, тоя влезе и запали... (то че Мерцедес са различна тема хубаво) нещо му заяде или сама се форсира, но не стана видно да е надробил салата.
Освен ключалките това с тапите и блока от антифриза ли се очаква?
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
при такива температури замръзват педали с жило, дроселови клапи, съединители, абс, компютри, спирачни апарати, ауспухови системи и какво ли още не.....
п.с. Идеята е че човека си запали и така с 10W40....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
т.е. като стане - 37 градуса и въобще успеете да отворите въпросното GT, GTV или 156 -ца, преди да се опитате да запалите, звъннете ми да гледам сеир.
хахах верно на -37 ще обикаляте около колата поне 2-3 часа преди да успеете да влезете!!!!! п.с аз миналате зима обикалях като луд сутин около колата редовно!!!
Темата ме подтикна да сложа една букилка със селения 10-60 в камерата за няколко часа. Резултата наподобява пчелен мед, не знам как го качва помпата това чудо.
В крайна сметка темата беше за JTS към TS... Разликата както каза един колега по-горе е 4 бутала, и главата, както и електрониката разбирасе. Според мен това е по-удачният вариянт, защото си запазваш колата изрядна документално.
Ако това е колата която си мисля, син металик с бежов кожен салон, и тракане в главата си струва ако е за наистина добри пари. Колата е за колянов вал, евентуално, както и за 2 разпределителни. Иначе е наистина сравнително стегната и не е карана много в БГ.
П.П. По темата с антифризите, за такива темперетури хората са измислили печките.
В крайна сметка темата беше за JTS към TS... Разликата както каза един колега по-горе е 4 бутала, и главата, както и електрониката разбирасе. Според мен това е по-удачният вариянт, защото си запазваш колата изрядна документално.
Ако това е колата която си мисля, син металик с бежов кожен салон, и тракане в главата си струва ако е за наистина добри пари. Колата е за колянов вал, евентуално, както и за 2 разпределителни. Иначе е наистина сравнително стегната и не е карана много в БГ.
П.П. По темата с антифризите, за такива темперетури хората са измислили печките.
Ами колега, относно тракането в главата - аз съм със същите симптоми. Чува се едно красиво и стабилно тракане след 2500/3000 оборота и така известния ми ряз във врата при ускорение вече е далечен спомен. Подготовката към наложителния ремонт е налице. Харесах си(по-скоро е единствения разумен вариант) двата разпределителни вала за скромната цифра от 850 евро с доставка до България. Остава да се изкорми картера и да се човърка коляновия вал да се изключи вероятността от там да идват проблеми. Също така, както са тръгнали работите един вариатор май е наложителен ( тракането от двигателя наподобява дизелче, само че няма как да се каже дали работи изрядно или не), смених един датчик за вароатпра, който майсторски е бил залепен с канаколит (до колкото ми беше обяснено)....
Comment