Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е минаване от 2.0jts към 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    В нета инфо бол... точно па ти нито език нито компютърни умения ти липсват....

    Ми знам ли пише pour point -36

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #17
      То езика и компютрите особено ще ми помогнат да разбера ДВГ и свойства и поведения на машинни масла
      Тая точка на стичане какво трябва да значи, че на -37 маслото преминава в твърдо състояние или че става прекалено гъсто за да го вдигне помпата?
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        То езика и компютрите особено ще ми помогнат да разбера ДВГ и свойства и поведения на машинни масла
        Тая точка на стичане какво трябва да значи, че на -37 маслото преминава в твърдо състояние или че става прекалено гъсто за да го вдигне помпата?
        На -37 имаш желе

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Onemadcap Покажи съобщение
          На -37 имаш желе
          но на фона на разцепения ти блок, изпаднали тапи, приключил акумулатор и замръзнала ключалка... маслото май е най-малкият проблем..
          Last edited by ne0; d.m.y г., 10:51.

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #20
            Това с блока защо, антифриза ли се очаква да замръзне (концентрата беше -60... а разредения ако е 1:1 хм...) или има други изненади?
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #21
              http://www.youtube.com/watch?v=AsAYj...eature=related

              с 10W40 .... което важи и за 10W60

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #22
                Нищо не разбрах, тоя влезе и запали... (то че Мерцедес са различна тема хубаво) нещо му заяде или сама се форсира, но не стана видно да е надробил салата.
                Освен ключалките това с тапите и блока от антифриза ли се очаква?
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #23
                  това са просто предположения от весел характер


                  при такива температури замръзват педали с жило, дроселови клапи, съединители, абс, компютри, спирачни апарати, ауспухови системи и какво ли още не.....

                  п.с. Идеята е че човека си запали и така с 10W40....
                  Last edited by ne0; d.m.y г., 14:52.

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #24
                    Аха... професионален хумор
                    Добре, че си нямаме такива температури тука...
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                      т.е. като стане - 37 градуса и въобще успеете да отворите въпросното GT, GTV или 156 -ца, преди да се опитате да запалите, звъннете ми да гледам сеир.

                      хахах верно на -37 ще обикаляте около колата поне 2-3 часа преди да успеете да влезете!!!!! п.с аз миналате зима обикалях като луд сутин около колата редовно!!!
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:24.
                      Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                      Comment


                      • #26
                        Карал съм 10W60 ,също и 5W50 и зимата не виждам разлика в показанията на манометъра за маслото.......докато лятото си има
                        146 Turbo

                        Comment


                        • #27
                          Темата ме подтикна да сложа една букилка със селения 10-60 в камерата за няколко часа. Резултата наподобява пчелен мед, не знам как го качва помпата това чудо.

                          Comment


                          • #28
                            В крайна сметка темата беше за JTS към TS... Разликата както каза един колега по-горе е 4 бутала, и главата, както и електрониката разбирасе. Според мен това е по-удачният вариянт, защото си запазваш колата изрядна документално.

                            Ако това е колата която си мисля, син металик с бежов кожен салон, и тракане в главата си струва ако е за наистина добри пари. Колата е за колянов вал, евентуално, както и за 2 разпределителни. Иначе е наистина сравнително стегната и не е карана много в БГ.

                            П.П. По темата с антифризите, за такива темперетури хората са измислили печките.
                            Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 00:16.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              но на фона на разцепения ти блок, изпаднали тапи, приключил акумулатор и замръзнала ключалка... маслото май е най-малкият проблем..
                              ??? Това не е за мен

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                                В крайна сметка темата беше за JTS към TS... Разликата както каза един колега по-горе е 4 бутала, и главата, както и електрониката разбирасе. Според мен това е по-удачният вариянт, защото си запазваш колата изрядна документално.

                                Ако това е колата която си мисля, син металик с бежов кожен салон, и тракане в главата си струва ако е за наистина добри пари. Колата е за колянов вал, евентуално, както и за 2 разпределителни. Иначе е наистина сравнително стегната и не е карана много в БГ.

                                П.П. По темата с антифризите, за такива темперетури хората са измислили печките.
                                Ами колега, относно тракането в главата - аз съм със същите симптоми. Чува се едно красиво и стабилно тракане след 2500/3000 оборота и така известния ми ряз във врата при ускорение вече е далечен спомен. Подготовката към наложителния ремонт е налице. Харесах си(по-скоро е единствения разумен вариант) двата разпределителни вала за скромната цифра от 850 евро с доставка до България. Остава да се изкорми картера и да се човърка коляновия вал да се изключи вероятността от там да идват проблеми. Също така, както са тръгнали работите един вариатор май е наложителен ( тракането от двигателя наподобява дизелче, само че няма как да се каже дали работи изрядно или не), смених един датчик за вароатпра, който майсторски е бил залепен с канаколит (до колкото ми беше обяснено)....

                                Казвайте си мненията и съветите.
                                Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
                                Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

                                Comment

                                Working...
                                X